Account aanmaken

Als u een account aanmaakt kunt u bestellingen herhalen en meerdere bezorgadressen toevoegen.

Persoonlijke gegevens

Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken gaat u naar Inloggen rechts bovenaan de pagina en klikt op “Maak er een aan!”. Hier kunt u uw gegevens invullen. Zodra u op ‘verzenden’ heeft geklikt wordt uw account aangemaakt. Als u een bestelling plaatst maakt u bij afrekenen in principe altijd gelijk een account aan.

Hoe wijzig ik mijn gegevens?
U kunt zelf in uw account altijd uw gegevens wijzigen. Dit zijn gegevens zoals uw naam, e-mailadres, bezorg- en factuuradres en betalingsgegevens. U kunt als volgt uw persoonlijke gegevens wijzigen:
Stap 1: Ga naar inloggen en log in met uw e-mailadres en wachtwoord.
Stap 2: klik op het kopje ‘Accountgegevens’.
Stap 3: wijzig hier uw persoonlijke gegevens, e-mailadres en wachtwoord.
Stap 4: Klik op ‘opslaan’ en uw gegevens zijn opgeslagen

Ik ben het e-mailadres van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice van Watercooler-Online.nl. Dit kunt u doen door deze in te voeren in het ‘contactformulier’ of te sturen naar info@Watercooler-Online.nl.
Als u de volgende gegevens vermeld in de e-mail, kunnen wij uw gegevens koppelen aan uw account en vervolgens het juiste e-mailadres van u terugvinden;
• Voor- en achternaam
• Adres (Plaats, Straatnaam + nummer, Postcode)

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten. Wat moet ik nu doen?
Als u gaat naar inloggen, klikt op “Wachtwoord vergeten?” en uw e-mail invoert, wordt er een nieuw wachtwoord naar het desbetreffende e-mailadres toegestuurd.